Wednesday, February 9, 2011

Masalah vs problem. .bla bla bla. . .

noW. .10hb feb kn. .aduhhh. . .gaji pun blum kena bayar lgi..fuhhh. . .!!!!. .poket jgn ckp kosong. .dgn2 poket jeans aku pun sudh koyak. .hihi. .joke. .claim pun blum msuk lgi. .( byk taw blum Mahsyuk lgi nie). .yang pasti nya,keta aku blum brbyr lgi utk buln feb nie. .!!brodband aku pun mau smpai due sudh(mcm beranak la plak kn)huuhhh, , ,lagi parah!!!!  Hanjing(anjing@dog) p langgar keta aku. .pdh hal aku bha yg langar tu anjing. .hancur bekecai ba skirt dpn aku. .suma ny hancur. .xda yg tinggl. .hanya tinggal kenangan ja. .kuikui . .susah ba keja dgn company nie. .kalau claim xda masuk. .maka xda la gaji kmi nie. .aduhh. .betapa sakit ny jiwa ini. .
 So----> skrg nie .aku bwat2 derkk` ja la sini opis ku yg tercinta nie. .mcm mls aku mau buat  keja ..(mcm kecewa plak xda gji tu kn). .terpaksa la aku menempuhi hari-hari yg mengjengkelkan(da ka nie words dlm BM) ini. .

Lagi 1. .as u all know. .aku juga masih lagi study. .even. .aku sudah stat baca2 modul . .tapi,aku blum lagi start buat tugasan. .sedang kan tugasan itu lah yang sangat penting. .(study hard study smart). ." jangan jadikan belajar ini sebagai satu stress atau paksaan" mesti ikhlas kan  Izaki. .aku mmg suka bwat keja last minutes. .kerana x semestinya keja last minit itu x baik dan x boleh score markah yang tinggi. .setakat nie aku okay ja pun dalam semua subjek. .aku kena study hard untuk subjek Undang-undang pentadbiran. .Kalau di ikut kan,subjek nie agak susah jgak taw. .macam fakta bah semua. .

Now: jam menunjukkan 12.34 tghari. .masuk waktu solat Zohor da nie. .(prayer 1st ). .


No comments:

Post a Comment